27 maj 2009

Livet...

... får ibland lite sköna gung att rulla vidare på!

De ringde! På TISDAG redan har jag mitt första personalmöte samt min första jobb dag på mitt NYA JOBB! *lyckligast!

I morgon jobbar jag min sista dag på Itella...
Det känns lite tråkigt. Jag känner mig inte riktigt redo att lämna allt och alla.
Samtidigt är jag jättenyfiken på det nya som skall bli med det nya jobbet!
Har lite ångest över de långa dagarna som kommer bli för Elias,men jag ska se hur vi kan lösa det.
Jag måste ju jobba!

Sen är Kjell borta... Det är många år sedan jag träffade han sist men det känns lite konstigt... Stuguns egen smurf. Himla trist! Ofattbart!

Väntar hem mitt <3 med... Han är minsann ute och knatar i elljusspåret!

Elias skriker... Hoppsan...

Nej, nu MÅSTE jag sova! Ska packa in den nybakade bärpajen i kylskåpet först!
Ska bjuda den på jobbet i morrn tänkte jag. Spännande att se om det slinker ner!

Neh, god natt gott folk!

2 kommentarer:

  1. Grattis till nya jobbet? vart fick du jobb nånstans?
    Kram Marika

    SvaraRadera
  2. grattis grattis! :)
    visst är de underbart när saker flyter i den riktning man vill?
    lycka till.
    kram

    SvaraRadera