20 oktober 2009

På tiden?

Long time no see!

Många månader sedan sista uppdateringen, skämmes tamefaaaaan!
Känns inte som det är nån större mening att gå in på detaljer, så:

*Jag jobbade på Itella över sommaren, fick vikariat juli-augusti. Så mycket var det med den uppsägningen...
*Båda mina fina pojkar fick ha semester utan mig, Elias hann åka två vänder ner till mormor på Orust med moster Sofie och dessutom vara hos både Maria och farmor och farfar. Plus den tiden han fick med Robert. Tack alla för att ni hjälper mig!
*Robert där emot, fick så snällt stanna hemma och måla under sin semester. Stackarn! Vi får ta igen det sen!
*Rättvik en sväng med älsklingarna P och V! Underbart med lite roadtrip och även Rhapsody in Rock. Vikken greeeej!
*Uppsagd från Itella sista aug, och fasade för arbetslöshet, men som alltid så löste det sig.
*Började knega på Admina 1/9 och är kvar där än idag med löfte om anställning från 1/11! ÖVERLYCKLIG över detta!
*P o V har köpt hus! Grattis!
*Hallen e snart färdigrenoverad
*Vardagsrummet händer nästa helg (30-31/10)
*Då smiter jag på Ladies Night med mina brudar!
*Elias har vattkoppor.

Sådär ja... lite uppdatering.
Ska försöka småskriva lite eftersom istället för att samla på mig en massa.

Men nu Robert, är det din tur!

Puss, ses SNART!

1 kommentar:

  1. Kul att trilla in på din blogg Mari. Hoppas du har det bra. Ledsamt att läsa om ditt missfall, hoppas du aldrig behöver vara med om det igen! Kram

    SvaraRadera